Har för mycket tid,som om jag inte hade tillräckligt innan!

Fan vad tiden kryper fram idag.
Vet inte om det beror på tidsomställning för att vi dumma
jävla puckon ska ha sommar- och vintertid, helt meningslöst!
Eller om det faktiskt är så att jag faktiskt får en massa extra tid nu när
jag inte röker. Det är fruktansvärt tråkigt att ha all denna extra tid.
Som om inte jag var tillräckligt sysslolös innan då eller?!

Vad ska man hitta på liksom?

Hunnit med massa idag, gått en timma, tittat två avsnitt av Hem till gården,
städat hela lägenheten, surfat och lyssnat på en skiva.
Allt detta och klockan är bara halv tre och jag gick upp kl tio. BOOOORING!!!

Innan jag gav upp städningen vek jag smutstvätten så
nu är det t.o.m fint i min tvättkorg.
Next på schemat står en dusch, en till promenad, sen busshelvetet!
Mat och kaffe som avslutas med en luftcigg,eller ja, ett plöströr med nikotin.
Tönt-Diana!

Kram hej från tjej med för mycket tid, ska vi hitta på något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0