He still got it!


ULF LUNDELL! No wors,no words.



 

Efter några smärre fadäser i början, eller ja, ganska stora, hade ju fattat fel när jag bokade
biljetterna och hamnade mitt i smeten. fröken pallade inte detta och var tvungen att
lämna min exelenta plats åt sitt tomma öde, men sen körde det igång. 
Linda fick sitta kvar där själv den stackaren och se ut som en nörd utan
kompisar som befann sig på konsert själv, sorry!!

Snälla snubben i dörren fällde ut nån jävla pinnstol till mig där bak, ont i ryggen som tusan
av den men jag vågade inte ställa mig upp igen för jag ville inte vara otacksam.
Men tillslut pallade jag inte sitta mer. Såg jävla schysst från där jag fick en "extra" plats.

Fin snubbe! Gillar dock bäst när det är gubbrocksös!!
Han körde tack och lov lite gubbrock också och jag blev helt chockad när ALLA
på teatern reste sig upp, Halmstabor som ställer sig upp i en sittplats-sal, wihi!!

Mest förvånad blev jag över att Uffe faktiskt kunde sjunga så bra i
sina akuistiska låtar, fina fisken!

Så var det jag längtat så länge efter över!


Kram från tjej som slutade kvällen dyngsur av regn med godis på systers soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0