Hemsk vän!

Var med min kompis när hon skulle göra hål i tungan, ett till
då hon redan har ett. Ungdomsfasoner!
Jag skulle vara med som en snäll vän,kanske hålla handen.
Men jag pysslade med allt annat än att hålla hand.
Hade händerna fullt upptagna,
hålla hennes keps i den ena och mobilen i den andra.
Givetvis skulle jag filma hela proceduren.
Kul som tusan tyckte jag.
Snäll kompis.
Nu ligger den på youtube, hon bjuder nog på det!
Hoppas jag!


http://www.youtube.com/watch?v=uslKEHq-GNM


Aldrig sett min vän så skräckslagen,ögonen tårades
och hon såg verkligen ut att vara minst på jorden,
jagad av dinosaurier, helt ensam utan någon MacGyver som kommer
flygandes på en jordnötsring för att hjälpa henne!

Kram från Diana som fångade all dramatik på film,tjohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0