I drove my bus made of porselin.



Ligga raklång på rygg, undvika minsta rörelse och andas på det där speciella sättet man måste
för att lugna ner spyan som är sugen på att kaskada sig upp.
Armen på pannan och verkligen anstränga sig för att tänka på annat.
Somna? Det är helt omöjligt i detta läge. Halsbränna!
Detta är den där hemska bakisdvalan som infinner sig i på tok för tidigt efter det att man lagt sig.
Sovit minsta möjliga tid och vaknar av detta hemska illamående som kräver full koncentration för att hanteras.
Och det är fan helt omöjligt att lyckas somna i detta tillstånd trots att man inget hellre vill. Spenderade massa timmar på detta sätt igår. Millan sov jämte mig och rörde sig som en instängd mus! Åksjuk blir Diana.
Stackars Millan fick ett hemskt uppvaknande.
Jag var duktigt att i ett lite stillsammare ögonblick hämta spannen ifall det skulle bli återvunnen öl och mat vid ett senare tille och visst fan blev det så. Missade spannen med en  halvmeter och kaskadspydde ut över golvet, på väggen och hyllan. Mysigt som tusan. Kunde inte torka upp spyan då heller, vände mig om, fortsatte spy i spannen och äntligen lyckades jag somna! Intorkad spy på golvet och en halvfull spann. Fan, äcklig tjej, sån är jag.
Torka spy, nya sängkläder,tömma spannen, en dusch sedan middag hos syster!
Stackars vän att vakna i sängen jämte mig med detta. Alex sov dock gott på soffan!

Kram från skabbig tjej som även idag lider sviterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0