Imponerad till tusen!

Syster har varit sjuk i helgen, migrän med spyattacker och magont.
Jag var hemma hos henne  och lekte nurse och tog hand om henne.
Grät lite,spydde lite i spannen, gned av smärta och slogs lite.
Men va fan, det är smällar man får ta som stora syster.


Hade nästan två dagar som sjuksyrra men jag tror nog
att jag skötte det bra, trots att jag brukar ha sjukt dåligt tålamod.
Nu har jag nog lyckats jobba upp ett tålamod.
 
- Kan jag få ett glas vatten?
- Kan jag få en banan?
- Kan du hämta en Ipren till mig?

Detta hade i normala fall fått mig på kull men nä, nu är
jag nog vuxen med en större portion tålamod.

Jag lagade t.o.m middag, diskade och städade och sov
relativt skönt på hennes soffa!

Nu är hon iaf frisk igen=)

Kram hej från världens bästa storasyster:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0