Korv med bröd?

För ett tag sedan när vi varpå väg hem ( 03:16 ) från stan träffade jag en snubbe
 som frågade om han fick bjuda på något.
Jag blev lite fundersam eftersom att allt va stängt och  vi stod mitt på Storgatan.
Jag frågade vad han menade och han upprepade sin fråga.
Ja sa -"visst" ( blev ju såklart nyfiken ).
Ur sin kasse drog han upp en french hot dog. Skoja om att vi blev förvånade!!
Han hade tio korvar i kassen.
Han delade ut dem till fina människor, sa han.
Jävla underlig kille.

Gav korven till min syrra och hon åt med försiktigthet.
När hon väl käkat upp den var hon övertygad om att den var förgiftat.
Vi såg honom dela ut korvar till andra med så vi kom på teorin att han skulle giftmörda olika folk,
en rastaneger, en utlänning och en blond flicka.
Hi hi livlig fantasi.

Peace out from me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0