Lär dig...

...älska mörkret, sjunger Ulf Lundell.

Visst, när det inte finns några våldtäktsmän och rånare längre.
Då kanske jag kan lära mig att älska mörkret!

Innan dess kommer jag vara livrädd i mörkret and never love it!

Kram från Diana som alltid har överfallslarm i väskan. Inte för att någon skulle reagera om det tjuter, folk skulle tänka: Usch ett billarm som tjuter nu igen, inte; oj det är nog någons överfallslarm som tjuter. Vi måste kolla om det är någon som behöver hjälp. Överfallaren skulle förmodligen inte heller avskräckas av larmet då han/hon vet hur folk resonerar. Så överfallslarmet i min hand på väg hem i mörkret är bara ett sätt att lura hjärnan att tro att jag är lite tryggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0