Last good bye!

Så vart den borta min lilla tand, eller den kanske inte var så liten.
Vad vet jag, fick inte se stackarn.
Hört massa hemska historier om hur jävligt det är
att dra ut dessa gaddar men det var inte det minsta hemskt.
Ur smärtsynvinkel, där och då!

Nu spänner det som tusan i min käft, lite mer än spänner faktiskt.
Gör lite smått ont måste jag säga.

Hade förberett mig på det värsta så det va coolt.
Drogs och slets och knakade men värst var bedövningen.
Adrealin i bedövningssprutan för att det inte skulle blöda så mycket.
Jävla vad mitt hjärta rusade, hade jag inte haft panikattacker innan
hade jag definitivt fått det nu. Skum känsla som tusan!

Kram från tjej som va tuff som fan hos tandläkaren idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0