Minnet tas upp av skit!


Hur mycket får man egentligen plats med i hjärnan?
Och varför i helvete kommer man ihåg en del meningslösa
och ointressanta saker som man inte ens gillat från början?

Meningar ur låtar man aldrig någonsin gillat, reklamjinglar och annan värdelöst
skit fastnar som berget och  glöms aldrig bort!

Jag kommer ihåg massa telefonummer till absolut ingen nytta
då de flesta inte har hemtelefon längre.

Meningar ur skitlåtar. Vilken människa kan inte denna fras:
Ont det gör ont men det går......
Skitlåt, men ändå minns jag.

En ljus idé, vi åker till lampfabriken i Hunestad!

Hade jag i mitt minne tappat bort denna skit hade jag kanske
haft några fler poäng på min tenta och därmed toppat den.

Allt är Lena PH:s fel. Och radioreklamen.

Torsdagsgos från Diana som önskar man kunde selektera minnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0