Mjuk mat som mättar!

Får inte äta eller dricka varmt det första dygnen.
Prova att äta mjuk,kall mat. Finns inga altrenativ man blir mätt på.
Mosad banan, gott men asså jag skulle behöva äta hundra
bananer för att bli mätt. Yoggi, sure dude men det är bara en aptitretare.
Konsistensen i yoggi är äcklig.
Nyponsoppa, jo det mättar ju!

Åt kall risgrynsgröt innan men det är en jävla sockerbomb och fröken
Diana tillåter inte socker i dom stora mängderna i "mat".
Kall gröt!

Jag vill ha varm mat, god mat!

Kommer vara hungrig i flera dagar nu ju. Kan dessutom inte äta något gott
för då skriker käften av smärta. Tugga, hell no!
Kanske kan tjäna ett kilo eller två på detta?
Fast chokladpudding borde funka fint, det kan man ju bli så mätt på
att man mår illa;)

Varm dryck, helvete heller att jag lät bli kaffet,två koppar redan och
ska nog göra en tredje nu.

Inte röka på tre, fyra dagar. Klart jag inte ska röka!
Stackars mun som inte läker i så fall. Åt helvete med ciggen!

Lots of love från Diana som inte vill klaga;finns alltid nån som har det värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0