När är punkten nådd!


As I told you är jag väldans lat.
Vart min gräns för lathet går vet jag inte.
Det är inte så att jag "inte vill röra på mig i onödan", serdet  mest som ett
nödvändigt ont.
Har man det bekvämt är det väl dumt att göra sig av med det!

Givetvis tränar jag och är hurtig men då är det lagt till det tillfället.

Sen är det stop!

När jag går och lägger mig brukar jag ofta kolla på tv nån timme innan jag somnar och nästan
varje natt blir jag kissnödig innan jag hinner somna.
Men då orkar jag inte gå upp för att gå på toa.
Så då ligger jag istället och smålider, allt för att jag är lat.
Förmodligen hade det i slutändan varit bekvämare att gå på toa men fan,
jag pallar inte!

Blir jag törstig fortsätter jag hellre att vara törstig än att gå och hämta vatten.
Fryser jag orkar jag inte gå upp och stänga fönstret utan hoppas på att
somna ifrån kylan och vakna utan köldskador.

Lat som fan but, hey that´s me!

Puss från mig som har punka på cyklen och måste gå överallt, vilket resulterar i att jag stannar hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0