Och ännu en gång!


Asså, varför har man inte uppfunnit alkolås på
mobiltelefonen?
Så mycket förödmjukelse vissa människor skulle slippa om man på fyllan
varkens messade eller ringde.

Utanför Laxbutiken skickade jag ett mess och under tiden
tänkte jag att jag på fullaste allvar skulle komma ihåg vad jag skrev då jag
var väldans noga med att läsa igenom det för att eliminera stavfelen.
Spara och sänd kan man ju välja, glömmer alltid det.
Så det fanns inte i utkorgen heller, kanske lika bra att slippa få en repris av det.

Barn och fyllesvin talar sanning, brukar min mamma säga och förmodligen en av
de få klokare saker hon sagt.

Jag menade säkert varje ord jag skrev, fast kanske inte i samma rasande fart och inte med samma säkerhet.

Alkolås på mobilen? Jes plis!

Kyss hej från tjej som skäms lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0