Peppar peppar ta i trä! Nä,peppar peppar ligger på golvet!

Korven vad jag vaknade bakis igår.
Hade en förträffligt trevlig kväll men det var så inte värt det
om man ska se till måendet igår.
Karaoke som vanligt, underhållning på högklassig nivå.
Öl. Det är de som är boven i detta drama. Ölen!

Tre inte så sinnesnyktra tjejer på väg hem från staden en torsdagnatt var
kantat av yrsel och sömnighet. Sova hos mig alla tre, mys.
Alex somnade nästan innan vi ens kom hem.

Jag och Millan,eller rättare sagt Millan lagade mat, couscoussallad.
Tappade pepparkaret över hela golvet. Stack i näsan det. God sallad.
På natten var den väldans god men när den kom ut samma håll på morgonen bestämde jag mig nog
för att jag förmodligen aldrig mer skulle kunna äta couscoussallad!
Nice night dock.


Peace från flickan som bor i pepparluktande lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0