Ragga!

Ganska kul att se hur  folk raggar, vissa är faktiskt väldigt smidiga och skulle nog få en
del på fall på riktigt. En del är troligvis seriösa, men de flesta är nog fan ganska pinsamma!
Måste beror på fyllan eller osmidigthet för på det sättet hoppas jag att dom inte skulle bete sig i "normala" fall. 

Såg en ganska kul raggning på nära håll i för ett tag sedan och ja tror aldrig ja haft så nära till åskarplats. Hörde o såg allt och det var bara sjukt pinsamt. En yngre tjej stötte på en äldre kille, åldersskillnand 10+!
Hon fullkomligt bjöd ut sig, inte på ett uppenbart sätt men det var ganska tydligt att hon
 ville följa med honom hem. Använde sjukt pinsamma fraser. Jag skulle nog inte kalla henne smidigt utan snarare barnsligt patetisk i sitt sätt. Trodde knappt att tjejer var så pinsamma!
 Usch fy farao,då skämmdes jag över mitt kön!

Dessa sluga, "spela spel" är fan tusen gånger värre än en full kille som raggar stenhårt på alla
 närvarande tjejer. Fulla killar brukar man ju iaf kunna skämta bort från sitt bord
men brudar som är som iglar o beter sig som om de redan har värsta
förhållandet med killen går bara fetbort.

PINSAMMA!

Puss från Diana som nu sjunger en truddelutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0