Ratta rätt!


På söndagar ska man även fundera på veckans som kommer
och dess viktiga händelser.
För en gångs skull har jag något inbokat varje dag fram till helgen!
Tre första dagarna har jag dessutom två inbokade grejer.

Sjuksköterskan,psykologen och denna vecka är det dags att träffa doktorn,
doktorn som ska hjälpa mig att sluta röka.
Vad har jag gett mig in på, do I really want this?
Inga mer cigg? Jobbig tanke!

Sen är det bussjävlen varje dag!
Kom precis på att jag faktiskt både tisdag och onsdag har tre grejer
att göra båda dagarna.
Fan vad skönt.
Sen ska jag hinna med alla serier som haft höstpremiär!
Måste gå upp tidigt,buhu!

Kyss från tjej som hoppas få en kallelse från Försäkringskassa denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0