Reflektionens dag!



Söndag!

Måste vara den tråkigaste dagen av alla tråkiga dagar, kanske att långfredagen är tråkigare!
Tänker tillbaka på veckan som gick gör jag på söndagar. Varför?
Ja, det kan man jävla undra.
Oftast måste jag klura ut helgens bravader och veckodagarnas givelse.
Och oftast är det inte så där överdrivet spännande saker som hänt.

Denna vecka är inget undantag, bortsett från helgen då
där jag faktiskt spenderade båda dagarna utanför stadskärnans gränser!
Det vill säga hemma. Fredagen mer eller mindre tvingade mig till mindre avancerade grejer
då jag lekte återvinningsstation. Middag hos syster,idol på tv sedan sängen.

Igår; käkade på stan med tjej som drack sin första öl sedan mammatiden,eller kanske inte första men
ja, i vårt sällskap iaf. Kände nog att jag gjorde bäst i att hoppa ölen igår. Luktade inget vidare.

Massa porrdokumentärer på tvåan igår, såg alla.
Lärde mig mycket om ( inte av !! ) Långt ner i halsen, Gud i himlens vilda parader!!

Somnade på soffan. Vaknade i ottan idag!

Kyss från tjej som undrar om febertermometern är paj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0