Så gick oktober-08 och kommer aldrig åter.


SETT ULF LUNDELL!!


Träffat MY friends nya flickvän
Köpt nya skivor;  två Ulf Lundell, två Lars Winnerbäck och en Bruce Springsteen
Vunnit roliga auktioner på Tradera
Skaffat nytt ID
Dragit ut en visdomstand
Upptäckt att jag faktiskt gillar lax
Haft många fel på B&B:s live quiz
Drömt en för jävla nice dröm
Skickat 1237 sms
Pratat i telefon i sju timmar
Skrattat som en toka
Gått ner ett kilo, tjoho
FUNDERAT på att börja träna igen
Druckit några öl
Ätit på tok för mycket godis
Konsumerat mängder av mineralvatten
Besökt sluta röka-tanten några gånger
Gett finaste presenten till syster
Fått frågan om vad jag önskar mig i julklapp

Gråtit en skvätt

Åkt busshelvetet
Promenerat många mil
Tyckt att MY friend är skittöntig
Använt X antal nikotinplåster
Fått sepe-sms
Blivit chockerad av "vuxna" människor
Kollat på samtliga avsnitt av Idol
Funnit likheter med syster
Fiskat
Varit snuskigt bakfull och spytt på golvet
Börjat stava illa som fan
Vunnit på en skraplott

 

 

 

 
                                                   Sötaste lilla korven!
  

Hör och häpna: Har fått ligga denna månaden med (med samma som förra,
men nu ska jag leka vuxen och sluta med sånt trams!).

Kram från tjej som välkomnar november men inte kylan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaaan va söt du är...så du kämpar med slutaröka tanten...och nikotinplåster.....Nja e inte så övertygad om att det är där förändringen sitter, men tåls att testa....Själv har jag hållt i tre år nu....både stolt och lycklig.........och framförallt frisk....

2008-11-01 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0