Så slog vi oss ner på den....

Väntrum!
Så jävla tråkiga, boring möbler och skvallertidningar.
Visst läser jag dom,vad ska jag annars göra när jag
sitter i dom stenhårda väntrumsmöblerna?
Glo på klockan?
Det hinner jag göra massa gånger ändå för aldrig att det händer
att den man väntar på kommer i tid!

Alltid är det feta blommor i väntrum också,eller inga alls.
Hårda soffor och en liten hörna leksaker.
VÄNTA, me dont like!

Fast detta är ju ett skoj väntrum:


Penisformad soffa!
Än finns det hopp om svensken,
Undrar om dom på detta stället är medvetna om hur det ser
ut från en annan vinkel än den som dom ser från receptionen!

Ha ha!

Kram från tjej som undrar vart dom lagt skvallertidningarna i detta väntrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0