SATC


Förlåt men jag var tvungen att göra en mesförkortning.

Sex and the city!

Anna landade i min soffa och just denna film skådades igår kväll.
Både hon och jag är lite efter som fortfarande inte sett skiten.
Men fan, den var bra, underhållande!

Absolut lika mycket snusk som vanligt i denna serie fast mycket
mer naket, kanske lte väl avslöjande ibland.
Men jag antar att  boysen ska få lite cred för att de tar med  sina
flickvänner på bio.

För många herrans år sedan gick Sex and the city kl 21.55
på tisdagar. Min sambo var överfjust i denna serie, inte för att han tittade på den
utan för attjag tittade på den.
Han gillade snusket i serien, asså att jag såg snusket.
På senare tid fick jag veta att han dragit en egen slutsats:
På tisdagar efter elva var det knull-kväll.
Diana har sett Sex and the city, alltså har hon sett snusk,alltså är hon sugen.
Måste varit något i mitt undermedvetna för jag tänkte inte så men
i efterhand kan jag givetvis bekräfta hans slutsats=)

Kram hej från tjej som igår mest led sviterna av bajsplåstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0