Systrarna svin...eller äckelhoror!



Sleep over hos syster i natt. Youtubade Springsteen från Ullevi i sommras och sen
så försökte vi hitta ett klipp på en full Uffe på scen men fan,folk filmade dålig
före slutet av 90-talet.
Jävla skit, men vi såg några schyssta klipp på Uffe från Aktuellt.

Ulf Lundell är fan snyggare nu än när han var ung,blä vilken äckelman!

Linda fes hela jädra kvällen, i sin hand
och kastade sin äckliga lukt i mitt ansikte.

Hämnades när vi lagt oss och fes det äckligaste jag kunde: IN HER FACE!
Hon klöktes och var tvungen att lämna sovrummet;
Jag var för jävla nöjd! Tur jag hade käkat chili con carne, love the smell!!

Kram från tjej som skrattar hysteriskt när hon får chansen att fisa under täcket och sedan skaka det på en syster som nästan hade somnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0