The new lady!


MY friend har en ny flickvän och idag ska ja få den stora
äran att träffa denna nya lady.
För jävla skoj det där. Jag är ju så grymt nyfiken så frågan är om
inte denna lady önskar att hon aldrig träffat mig.
Eller så kommer vi finfint överens, det är liksom antigen eller!

Innan var jag ganska säker på att det är en bra lady för MY friend är ju snäll
så hon borde ha gjort ett val som passar henne och då blir
det lite självklart att hon är en bra lady.
Men så slog det mig:
Så kan man inte resonera!!
Jag vill påstå att jag är en relativt god människa så mina gamla flammor
borde  vara fina boys men nä, jag har faktiskt
varit ihop med ett riktigt jävla as, och då menar jag på riktigt!!
Länge också. Så denna nya lady kan ju vara helt lost trots att MY friend är fin.
Ja, ja, det visar sig till slut.

Ser fram emot att träffa ladyn iaf!

Puss från Diana som ber dig andas på hennes arm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0