To old for you!

 
Nasty bild men nasty det är jag!
Det kan tyckas så, eller ha tycks så.

Bilden föreställer lammkött!
Just det ordet, lammkött, har jag flera gånger fått höra i samband
med att mina vänner haft väldans kul och mobbat mig för mitt killval.
Yngre pojkar.
Det är dom som är lammkött, yngre tjejer för den del också men det
är ju inte min kategori!

Första pojkvännen var ett år yngre, ett år är inget men när
jag var 16 tycktes det lite konstigt att vara ihop med en som var 15.

Nästa var jämnårig, och den tredje med.
Sen gick det utför.
4 år yngre, men det funkade eller ja det gjorde det ju inte
efter som att jag är singeltjej men det berodde inte på åldern.

Sen fick alla panik och var sugna på ett serious talk.
7 ÅR?!
Gode gud, Diana! Vad sysslar du med?

Jimmi, du vet att jag gillar dig=)!

Inga problem där inte! Inga överhuvudtaget.
Okej, att vi inte är ihop men inte heller där hade det med åldern att göra.

Den sista var ett år äldre, boring fan!

Lillasyster gillar äldre män och har en äldre man.
15 år äldre. Hon har alltid gillar gubbar och Janne Bark är hennes drömprins.
Hade jag och syster mötts på mitten hade det varit perfekt!

Det liksom kopplade fel för oss där, men så säger ju dom flesta att syster är lillgammal och
uppfattar hennes som storasyster.
Så kanske även min hjärna!

Lammkött? Why not?
Man kan inte lära gamla hundar sitta och om
man kniper dom i tid kan man dresserad dom till
precis det man vill ha!

Men jag har lagt ner lammköttet nu.
Dom har en tedens till att klammra sig fast!
Man blir den del av navelsträngen dom inte kan klippa!

Peace till dig från tjej som inte äter lamm, stackars ulliga gulliga djuret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0