Vilket förstör miljön mest?


Bensin eller tobaksrök?

På ett år röker jag för samma summa som 750 liter bensin kostar!
Typ över 900 mil, hur långt kommer jag på de?


Jag skulle för samma summa få:
* 346 paket kaffe
* 1125 liter mjölk
* 360 stycken trisslotter, på minst en av dessa måste det dessutom vara en storvinst!
* 22 flaskor av min favoritparfym
* 30 åkband på Liseberg
* 52 CD-skivor
* 200 öl på krogen ( går ju inte att dricka utan cigg ändå)
* 500 påsar chips
* 163 pizzor
* 12.25 kilo lösgodis på Videomix (förlåt, Hemmakväll)
* 54 macsaror, livstidsförbrykning!!
eller :
300 paket cigaretter!


Kram från tjej som är ett rökande äckel som luktar gammal rök och fimp och är lika äcklig att kyssa som ett överfimpat askfat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0