Vuxen tjej!


Tror att det är meningen att jag ska vara vuxen nu...
men det är jag ju inte, eller det kanske jag är.
Om det är såhär det är att vara vuxen
är det ju lungt.
Kul att va vuxen lixom...
Men vuxna är tråkiga:
sitter hemma på helgerna,tittar på bingolotto,
iaf dom som har tv4 plus nu när dom nestämt sig för att
flytta skiten till den kanalen och göra miljontals
äldre människor knasfarligt arga,
går på parmiddagar och tar med egna påsar till
affären när dom handlar.
Stryker sin tvätt och lagar middag varje dag
nä,jag är vuxen på mitt sätt.

Men en del kärringpoäng kan jag nog plocka:
Har alltid servetter i väskan,Tvättar ofta samma dag och samma tid.
Storstädar på söndagar.
Har sucketter i kaffet,
måste sova 8 timmar,kollar nyheter varje dag.
Äta fem gånger om dagen på samma jävla tider.
Bor nog en tant i unga Diana!!

Kyss från mig som vet att 1+1 blir 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0