X:s and O:s!


X är givetvis expojk/flickvän O är den nuvarande!

Kommer det någonsin funka, det där med nya och gamla?
Man kan ju inte begära att den gamla och den nya ska bli vänner.
Hur ska dom kunna bli det?
Detär fan som bäddat för att leva i ett helvete om man
mot all förmodan är vän med ett X. O:et får panik, man eller kvinna spelar ingen roll.
Tjejer klöser ögonen ur varandra och killarna är macho!

En del av X:en är kära vänner!
Rätt självklart för mig, man har levt ihop och det finns något speciellt med den
människan, annars hade man ju inte varit tillsammans över huvud taget!
Har man skiljts åt på  ett försonligt sätt är det självklart att man ska vara vänner.

Någon kan ju inte sluta vara speciell och betydelsefull för att det dyker upp en annan
speciell människa i dess liv.

Men jävla vad skit jag fått för detta ibland! Även mina X.
Svartsjuka, visst är det vackert.
Svartsjuka.
Finns ingen anledning, hade man velat vara ihop med x:et hade man
ju inte gjort slut så varför vara svartsjuk på det speciella dom hade, det är ju över!

Det säger mycket om personer som är vänner med sina X,
jag gillar det. Omtanke! Fina människor!

Det är inte luffarschack, ingen ska slås ut!

Lots of love från mig som gillar alla mina X, mitt O och min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0