4 dagar!

Så länge har jag aldrig någonsin varit utan cigg sedan jag började röka.
Men det är hårt som fan och jag erkänner,
jag har trillat dit, rökte en cigg i tisdags.
Holy vilken niccokick jag fick, helvete vilken yrsel.
Kändes som första gången jag rökte hasch, visste inte om jag
skulle blunda och njuta eller
spärra upp ögonen och göra mitt bästa för att det ska gå över?!
Det var ingen angenäm upplevelse.

Fått en smärre lipattack av röksuget, lite irreterad men
mest så svettas jag och är sjukt törstig!

Börjar äntligen lätta lite i paniksuget och jag håller ut!

Jag ska klara det! Planerar att sova dygnet runt hela helgen nu=)

Kyss från tjej som putsade tänderna hos tandis idag,blev fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0