And I just keep going on!


Fick en teckning av en pojkvän en gång för längesen.
Fast inte evigheter sen fast man kan tro det.
Hade åtminstone passerat 20-sträcket!

Teckningen är ritad med röd bläckpenna.
En flicka och en pojke som håller varandra i händerna.
I bakgrunden står det ett hus, en bil, en barnvagn och några blommor.

En stor sol lyser på paret. Allt detta är omringat av ett stort hjärta.
En text står jämte bilden som beskriver bilden:

Du och jag som ska pussas. Kanske är det vårat hus som står
där i bakgrunden, lägg märke till barnvagnen. Och så har vi
solen som lyser på oss för vi är så jävla
snygga och frångsrika!!

Självklart är denna teckning sparad och när
jag tittar på den kan jag inte låta bli att skratta lite.
Kärlek gör folk tokiga!
KNASFARLIGT!
Kanske det mest kärleksfulla jag fått?!

Puss från tjej som beundrar detta fenomen, är det inte helt fantastiskt att två männsikor tycker om varandra och det samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0