Appropå syster och presenter!

Linda har en förmåga att lyckas avslöja vad
hon har köpt för presenter till mig.

För några år sedan hade hon till min födelsedag
köpt Livslinjen-boxen ( Uffe såklart)!
Hon tjatade på om vilken nice present
hon köpt till mig och dagen innan
min födelsedag höll hon på att spricka!

Jag var tvungen att öppna den kvällen innan för
hon gick sönder av spänning över vad hon hade köpt.

Självklart blev jag superglad när jag
öppnade kartongen och jag fattar att hon
var nöjd över sin present.

Men grejen är den att hon tjatade på så
mycket och var så nöjd att hon mitt under öppnande av presenten
lyckades ge så många ledtrådar att jag kunde gissa vad det var.

Till min födelsedag i år hade hon fixat en signerad skiva av José Gonzales
när hon var uppe i Göteborg, vilket var många dagar
innan min födelsedag.
Mötte henne på tågstationen och inom några minuter hade jag fått min present.
Hon kunde verkligen inte hålla sig och vänta med att ge den tills jag fyllde år.
Vi hade varit på tågstationen i max fem minuter innan jag fick den.
Linda är så kass på att hålla sig men hon är jävla bra på
att hitta bra presenter!

Kram från tjej som också blir nyfiken som tusan när syster inte kan hålla sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0