D. Persson

Det enda namn som står på dörren till plejset.
Börjat få ordning nu, vissa lösningar är bättre än andra.
Det enda som är helt klart är köket.
Minst och enklast att fixa.
Annars flyttas mest sakerna runt.
Vet inte riktigt vart jag ska göra av vissa saker så
dom flyttar från en plats till en annan och dom
hittar liksom inte sin plats.
Men det kommer väl.
Här är iaf skinande rent och ingen som stökar ner.



Mitt efterlängtade skåp som jag gillar så mycket är på plats nu:)

Matlagning? Nja, åt hos syster igår och hon skickade med mig middag hem
tills idag men den åt jag igår kväll när jag var på tok för röksugen.

Gjorde mat själv idag, tur att det blev över så det räcker till i mån!

Kram från tjej som gillar sitt kök!

Kommentarer
Postat av: Nils

Finfint. Gillar du Indiska?

2008-09-08 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0