FRA.


Väldans hett ämne just nu så givetvis måste
även en sucker som jag blogga om detta.
Varför blir folk så upprörda?
Klart vi ska låta alla myndigheter kunna se vad vi skickar runt i cyberymden.
Jag bryr mig inte ett skit, jag inte har något att dölja och för den delen spelar det ingen roll heller.
Det räcker att du startar din dator och går online så har du lämnat massa avtryck för att den
duktiga ska kunna veta massor om dig.

Dom har alltid kunna leta upp vad dom vill men först efter att de fått tillstånd. Skillnaden blir
ju bara att dom slipper anstränga sig.
Jag blir glad om man kan hindra vissa grejer med detta och alla borde väl
fatta att det inte räcker att skriva självmordsbomare och al qaida för att polisen ska knacka på ens dörr.
Bin Ladin och Hussein får nog också vara med på ett hörn. Och mjältbrand, terrorister och
flygplanskapning. Lite snack om knark och vapen kan vara sunt.
Altt detta och lite eller ganska mycket till i ett mail så kanske man har turen
att dom kollar lite extra på ens internetrafik.
Får se om någon från FRA knackar på hos mig i mån.

Personligen så tycker jag man borde hålla kolla på en hel del andra ord också som:
Linda Rosing, ligga, massage,snusk och massa annat som upprör folk.

Kram från tjej som hejjar på FRA, en dag kommer dom göra nytta för just DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du ens vad du pratar om?

2008-09-18 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0