Hanging in here.


20 timmar utan cigg nu.
Det har varit grymt svårt vissa stunder. Inte förrens nu har det
jobbigaste lagt sig men jag förväntar mig att det stiger igen.
Vet inte vart jag ska ta vägen eller göra,
känslan bara sitter där i huvudet hela tiden.

Men fan vad jag vill klara det!
Kommer vara fruktansvärt i morgonbitti och säkert svårt
att sova inatt.

Jag vill att det ska gå flera veckor.
Aldrig har en dag gått så sakta som idag.
I mån tänker jag inte vakna kl åtta!

Sista ciggen den 31 augusti 23:26.

Kyss från tjej som kan känna sig lite stolt!


Kommentarer
Postat av: psycho*is*

du vet vad jag gör om jag känner lukten av cigarett

på min balkong springer ner och släcker den med brandsläckare ;-)

2008-09-01 @ 20:12:05
Postat av: Diana

Det är även okej att slänga ner något hårt i mitt huvud om jag röker:)

2008-09-02 @ 23:52:00
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0