Hej på mig.

Hunnit vara och hälsa på Linda i hennes lägenhet typ sju miljoner gånger.
Linda har köpt ny dator, hon säger att hon älskar den!
Ett vuxenpoäng för att köpa dator!


Men det vuxenpoänget ryker fort som fan och hon ligger minus på den poängskalan.
Fick viktiga papper på Lindas senaste inköp av storasyster som
jag skulle lämna till Linda. Jag gick hem till henne med dom innan.
Jag fick ta med dom hem igen.
Tänk så slarvar jag bort dom, menar hon.
Jag har hennes hyreskontrakt hemma hos mig.
Hm, noll vuxenpoäng på att inte ha hand om sina
important papper själv.

Kram från Diana som säger fy fy till Linda!

Kommentarer
Postat av: Myzan

D e vuxet o ha laptop!!!!! =)

2008-09-10 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0