Idol!

Detta kära program som är så väldans underhållande.
Jag beundrar dessa människor som bjuder så på sig själva.
Klart att tanken ploppar upp hurvida alla icke-skönsjungande
är på riktigt. Inte kan väl så många svenskar tro sig sjunga så
bra att dom är Idolmaterial.
Jag är lessen men jag fattar inte.
Jag är själv rätt medveten om att det lika gärna kan vara en kråka
som kraxar när jag till att sjunga så Idol?
No thank ya´!

Min favorit är den där asiaten som sjöng "Wonder wall" eller ja,
han sjöng väl inte direkt wonder wall men en version med egna engelska ord och
uttal, han var förtjusande söt.
Kollade hans klipp ett flertal gånger på nätet.
Bästa Idol-killen!!

Kram från tjej som inte ens sjunger i duschen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

helt jävla underbart!

2008-09-08 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0