Inatt födde jag en liten flicka!


Shit oh my God.
Jag födde barn inatt, bara så där. Inget konstigt, inget jobbigt.
Jag bara blev mamma.
Gick jävla fort på BB och jag var så imponerad av att det inte gjorde ett dugg ont,
inga hemska förvärkar och krystvärkarna var hur enkla som helst.
Och sen var det liksom klart.

Kom hem med en liten flicka, tror bestämt att hon fick heta Elliot.
Då jag inte ens visste att jag var gravid, än mindre att det var dags att föda var det riktigt jobbig.
Gick mest runt och klagade över att jag förlorat min frihet och
att inget skulle bli som vanligt igen.

Och min lilla flicka ville inte äta.

Traumatisk dröm som tusan och när jag vaknade var jag så himla lättad
över att det bara var en dröm.

Antar att man kanske inte är den bästa av mammor om ens frihet är det
största problemet när man nyss blivit mamma.

Nu är jag rädd för att drömmen ska ha en uns av sanning i sig!

Damn!

Kram från tjej som vaknade lite rädd!

Kommentarer
Postat av: Jag igen

Tror inte du är redo för moderskapet än!

2008-09-26 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0