Jag tror på allt

som står i tidningarna.
Jag läser flera tidningar varje dag,måste hålla mig uppdaterad om vad som sker i vår värld,
framför allt inrikes då.
Finns dom mest märkliga historierna i tidningarna ibland.
De allra flesta säger att man inte ska tro på allt man läser.
Hur ska man då kunna lita på det man lärt sig i skolan?
Det mesta är ju i form av texter i dom tråkiga läroböckerna. Hm...dubbelt budskap!!

Som sagt tror jag på allt och när jag läst något extraordinärt berättar jag
gärna det vidare. Jag hoppas att jag säger att jag läst det i nån tidning
men jag är inte så säker på att jag alltid gör det.
Så om någon någon gång berättar något för er där
dom säger att Diana har berättat det, tro inte på det då.
Kan hända att jag läst det i någon blaska!

Peace out från tjej vars skorpor är slut,buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0