Jobb som jobb.


Hängde i parken med My, satt på en bänk och chillade.
Klart att vi inte skulle klara oss undan parkpacket och efter en stund kom
tre people, öl och en cigg med mer innehål än de
man köper i affären. Luktar en del. Mumma, vad nice i en lekpark där barn
lär sig cykla. Man kan ha kul på olika sätt.

Kom förbi en snubbe, han trodde att jag och min vän var horor,
Klart vi är horor, vi sitter ju faktiskt på en bänk i en park
på den skabbiga sidan av stan.
Givetvis är vi horor!

Synd bara att jag i hela mitt liv, kanske inte hela men i några år iaf,
glömt att ta betalt för de sexuella tjänster jag utfört.
Får nog skicka ut några påminnelsefakturor
och kräva min gamla knull på lite cash.
Några procent kan man väl lägga på som ränta för försenad betalning.
Sen att vi inte kom överens om pris eller att jag ens nämnde att
det kostade något är ju inte mina problem,
Jag hade ju inte ännu då kommit på att jag jobbade som hora.
Inget är gratis här i livet så nu får alla bakläxa.

Men hur fan gör man fakturor?
Och måste man veta exakt datum och exakt tjänst.
Någon kommer att bli jävla fattig asså.

Kyss hej från tjej som nog måste anmäla till försäkringskassan att hon haft sidoverksamhet under hela sjukskrivningsperioden!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Ja e en hora i Nike-tröja.. hahahaha

2008-09-10 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0