Kaffe!

Äntligen en stillsam kopp i lung och ro.
Prova att njuta av morgonkaffet med två ungar i huset!
Som dessutom har eld i röven och som tycker det ska bli sååååå kul att
få gå ner till stan och handla! Prova att njuta av en kaffe då.
HELL NO!!

Var på Mc Donalds igår kväll, nu är pojkarna i åldern då man istället för
Happy Meal ska äta Big Mac. Båda blev kalasmätta men inte hindrade det dom
från att köpa snask till filmen. Filmen dom somnade ifrån efter tio minuter.
Dom skröt att dom minsann brukade vara vakna till tre på helgerna och sova till halv elva.
Visst, åtta skuttade den första upp i min säng. Kl åtta en lördag!!


Snabbt som fan ska det gå på morgonen. Frukost,ansiktetstvätt och tandborstning sen stod båda
i hallen och frågade om vi skulle gå snart.
Nja, jag vill nog klä på mig och sminka mig och dricka upp mitt kaffe.
Fick på kläder och smink men fick slatta ut kaffet.
Kim var snäll och skulle sätta på kaffe till mig, synd bara att jag inte tar åtta
koppar med två mått, mest likt te då men tanken var god!

En hel dag på stan och jag är TKO!

Kram från tjej som är trött som helvete och måste tvinga syster att laga middag till henne för hon orkar inte själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0