Kollektivtrafiken; here Diana comes!



För er som inte känner mig kommer det här inlägget
framstå som helt galet och oförstående men va fan, skriver
ju för min skull inte för er.
Dock är jag tacksam och helt förvånad över att så många
faktiskt orkar läsa denna crap every day! Thanx!

För er som känner mig; Jepp, jag är nöjd som farao!

Blev stolt ägarinna av ett busskort idag och visst fan fick jag ta min
premiärtur, ENSAM!
Inte det angenämaste jag gjort men långt ifrån det värsta
jag varit med om!
Gick fint, eller åkte fint kan jag säga, hi hi!

Så ska jag göra det i mån igen och i övermån och nästa dag och nästa,
ja, ett ganska stort antal gånger till.
Habituera heter det på ett fint språk, fackspråk!

kram från tjej som got to break free!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0