Måste få gnälla!

Sluta röka-sicken dum jälva ide´!
Börja röka är ju givetvis den sämsta ide´n men det gick ju
åtminstone i en invänjningsfas. Tog ju ett tag att lära sig att röka.
Förtsa ciggen var inte direkt angenäm och trots niccokick så
rökte man iaf. Tillslut varje dag, flera gånger om dagen och så
har tiden helt plötsligt flygigt iväg och man blev heltidsrökare
utan att ens vara medveten om det.
Tiden rullade på och ciggen hängde med i handen, så jävla dumt!

Önskar så innerligt att jag hade låtit bli att börja röka,
så in i helvetes dumt.
Nu kan jag bara hoppas att jag orkar stå ut i detta hemska sug som
sitter i i stort sett hela min vakna tid.
Ibland känns det lite lättare, då får jag en liten boost och känner mig stolt
och på gott humör.
Måste klara detta, måste!!

Morgonen är absolut den värsta tidpunkten.
Min konsumtion av cigg var som högst på morgonen och på
knappt två timmar brukade jag vara uppe i fem cigg.

Sitter som en vana i ryggraden, rent mentalt är jag på väg mot balkongen
för att röka, några microsekunder senare kommer jag på att jag inte alls ska röka
och denna procedur triggar suget som fan.

Kaffet är inte lika gott utan cigg, sitter kvar som en besk eftersmak väldigt länge, det där kaffet.
Inte gott med kaffe,inga cigg, vad ska jag ha för njutning i livet?
Måste finna en ny last att ersätta mina dåliga vanor med!

Sä här glad är jag när jag vaknar utan att få röka:


Puss från tjej ska köra med omvänd psykologi och låtsas att det är lätt att sluta röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0