Mayday,mayday! Hjälp mig!


Jag och min favvis Linda Rosing har likadan JACKA.
Som om inte det vore nog använder vi båda mascaran LOREAL BEATY TUBES.
Linda Rosing äter ofta BROCCOLI, tyvärr gör jag också det.
Att Linda Rosing gjort en (säkert flera) SKÖNHETSOPERATION är
ju inte direkt någon hemlighet. Jag har också gjort EN sådan men det är
tack och lov inte lika känt( kanske nu då)
Jag äter på en SERVIS från IKEA, gissa vem som också gör det?
Jo, Linda Rosing!
Förra sommaren hade jag äran att medverka i SLITZ och
visst fan har Linda Rosing förgyllt den tidningen hon med.
Linda Rosing skriver att hon SVETTAS FLODER PÅ NATTEN.
Jag brukar vakna i en pöl.
Jag undviker till större del SOCKER OCH VITT BRÖD.
Det gör fröken divan Linda Rosing också!

Linda Rosing, sug på den.
Fan vad hela hon suger. Kratta!
Våga visa pattarna!

Min jacka eller ja, vår jacka är från HM, 400 spänn.
Jag är sjukskriven, hon är bloggmiljonär. Snåljåp!
Jag älskar verkligen denna underabara mascara från Loreal, Hon med
och det får vara okej. En standard mascara.
Servisen från IKEA får väl också vara okej, heja IKEA !
Broccoli, stekt är den för jävla god. Jag fiser sjukt illa av broccoli, det säger iaf
Fredrik, så jag antar att Linda Rosing inte alltid luktar hallonblomma!
Svettas floder på natten, my ass! Korvbrud, beror säkert på den där avsaknaden av vitt bröd och socker
som jag försöker i största mån undvika. Hon borde trycka i sig mer socker.
Skönhetsoperation? Lindas pattar är inte riktigt naturliga, hon säger sig ha ett kilo i varje.
Regelbundet fyller hon på med Restylane och Botox.
I jämförelse med hennes kan mitt lilla ingrepp slänga sig i väggen!
Slitz, ja vad kan man säga. Klart en blond brud med stora pattar ska var med i Slitz.
Fast mina lagom duger fint dom också, så det så!

Till skillnad från Linda Rosing så kan jag skratta utan att mina läppar ser ut att sprica
i vilken sekund som helst och det är en jävla tur det med tänka på
hur ofta och hur bredkäftat jag skrattar!

Fan vad jag stör mig på denna plastic fantastic. Hon är säkert en sjukt trevlig människa och allt det där.
Känns dock lite skumt när man säger sig vilja vara en bra förebild för unga tjejer och ser ut på det sättet.
Vad vill hon ge för budskap?Fejk is da shit eller vad?

Blir galen på henne och hennes jävla dubbelmoral!
Sen stör det mig som fan att vi har saker gemensamt och hon
borde verkligen sluta härma mig och gå sin egen väg,copy cat! =)

Nä, jag är inte ett dugg avundsjuk och nä, jag vill inte vara som henne.

Våga vara liksom.

Kram från mestadels naturlig tjej som går sönder av avsky just nu!

Kommentarer
Postat av: millan

kom på att ni använder samma rakhyvel också ;)

2008-09-17 @ 01:12:58
Postat av: Diana

Ja, fan det gör vi ju!

Korven, men jag är nöjd med den så jag tänker inte byta. Det får hon göra!!

2008-09-17 @ 11:03:59
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Jag igen...

Hon är så in i helvetes jävla äcklig.

Byt jacka, servis, byt rubbet!

2008-09-18 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0