Nämen!

Vandrade till Jysk för några dagar sedan.
På jakt efter nya huvudkuddar, eller man kanske inte säger huvudkudde?
Iaf skulle jag ha nya kuddar att sova på.
Mina har liksom gjort sitt nu och tappat sin spänst.
Egentligen är det nog mest så att jag vill ha nya kuddar för att en ond människa
sovit i min säng,eller kanske mer osmakliga än ond, eller både och!!
Skit samma av vilken anledning, poängen var att jag skulle köpa nya kuddar, eller
nä, poängen var att jag var på Jysk.
Fast egentligen är det inte just det som är poängen
heller utan det som faktiskt hände när jag var på Jysk.

Ida stod där och tittade kuddar och jag resonerade i mitt huvud:
Aha, hon köpte koftan då han hade på sig en kofta vi tittade på när
vi var på stan.

Nämen är du här?

Men nä, inte fan var det Ida, nån annan tjej tittar frågande på mig.
Jag fick skratta till lite och säga:
- Oj, jag trodde du var någon annan.

Pinsam tjej var jag och gick snabbt där ifrån.
Kom hem utan kuddar och har fortfarande inte köpt nya.
Sover på onda kuddar så jag får göra ett nytt försök på Jysk imån!

Kyss hej från tjej som ändå sover gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OK

2008-09-26 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0