Oscarsgalan i porr!



Just det, porrbranschen har en egen Oscarsgala med röda mattan,
schyssta blåsor och mingel. Precis som den vanliga galan.
Lite skoj när det ska presenteras en vinnare:

-And the winner for best Cock sucker is............!

-Oh my god! Thank you so much!! All work that Ive done the last 4 years, have finally payed off!!
I wanna thank my mom, dad and my whole family, God and all of you perverts for jerking off to my scenes.

Helt oberörda av vad dom egentligen prisas för.
Sjukt tufft!
Knappast troligt att jag skulle tacka min mamma, pappa och familj för
att jag fick priset  "Bästa kuksugerskan"!
Men jag skulle tacka pojkarna för schysst träning=)

Länge leve dessa stjärnor som endast håller ett par år om dom
inte är jävligt speciella eller killar som har tur
att åldras med den grå tinningens charm.

Årets porrfilm:



Kram från tjej som inte har en aning hur hon ska avsluta detta inlägg;hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0