Röka-ett sätt att umgås!


Rökning är fan ett socialt verktyg!
Jag går sönder av att inte få röka.
Jobbigt att gå hemifrån för
det innebär en risk att utsätta sig för rökning.

Inget kul att vakna utan att få en morgoncigg.
Utan cigg har kaffet en besk eftersmak.
Svettas sjukt mycket, är törstig hela tiden vilket
gör att jag givetvis dricker massa som
i sin tur bidrar till att jag alltid är kissnödig
vilket är jävligt jobbigt.
Pest att sluta röka, allt blir liksom omständigt!

Känns rätt tomt utan cigg, ensamt.
Fan inget kul att inte få röka.
Blir galen, vill bara lägga mig på golvet
och slå och skrika, som ett barn som
inte fick leksaken i affären.
Blir lätt irreterad, i vanliga fall är jag jäkla lättretad,
nu är det värre så klart.
Finns det inga andra guldkorn här i livet?
Vore bättre om alla mina vänner slutade röka då de
flesta tyvärr är rökare.
Anmälde mig hos distriksköterskan till en sluta rök-kurs.
Sätter mitt fulla hopp till den för
jag står fan inte ut!!

Boken om att sluta röka var för jävla bra när jag läste den,
det enkla sättet att sluta,säger boken.
Ät min varma bajs säger jag!

Kram från tjej som stark ifrågasätter sitt beslut om att bli ickerökare och funderar på om jag var helt lost när jag tog det beslutet!

Kommentarer
Postat av: Myzan

E d lungor eller stenar? =/

2008-09-10 @ 22:46:12
Postat av: Diana

En rökares lungor ditt jävla pucko.

Men det är nog samma sak som stenar!!

2008-09-11 @ 16:48:03
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0