Schhhh!


Vaknade igår och fundera på om man tänker tyst.
Just nu kan jag ju inte de då jag i stort sett hela tiden när jag tänker
funderar så mycket på om man egentligen tänker tyst så pratar jag
för mig själv i huvudet hela tiden.
Givetvis är jag med på att man fantiserar tyst, eller ja iaf tänker i bilder.
Men när jag funderar på dagarna så pratar jag högt i mitt huvud.
Eller jag gör de nu iaf för att jag försöker utröna hurvida man tänker
tyst eller inte och jag får verkligeninte rätsida på det.
Att fundera högt över detta i huvudet ger ju inget uteslutande svar
så jag vet inte hur jag ska klura ut denna fråga.
Det kanske är så att man tänker högt genom att samtala
med sig själv i huvudet men jag vill även inbilla mig att
enda gången man pratar med sig själv i huvudet
är när man ska komma på ett svar och att man kanske egentligen
tänker tyst, utan att konversera i huvudet.
Eller ? Fan, vad det är jobbigt att snurra runt i huvudet.
Har liksom kört fast i denna fundering! Suck på mig, tänkar-Diana!

Igår när min kompis vaknade funderade denna på vad som var godast att göra i micron.
Hm, det är ju också en tanke=)

Kram från tänkade tjej utan svar men hoppas kunna återkomma med ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0