Skratta!


Ja, det gillar jag.
Kan stilla mitt dåliga rökarsamvete med det.
Varje cigg förkortar livet och varje skratt förlänger det.
Jag skrattar mycket,ofta och högt.
Folk mobbas för mitt kärringskratt.

Jag skrattar med hela ansiktet och givetvis med öppen munnen.
Hela mitt ansikte skrynklas ihop och ur munnen
kommer det kluckande ljud som kan liknas vi en kacklande höna.
Kacklar, det gör jag också ganska mycket, ofta och gärna.

Helt enkelt en tjej med ljud, en schysst volym också!
Säger dom i alla fall. Pratar fort och högt, har nog fel
på min hörsel, eller så hör jag bara det jag vill höra.
Så sa mamma när jag inte kom ihåg något som skulle göras.
Jag hörde inte att du sa det!
Du hör bara det du vill höra!

Jag gillar väl helt enkelt att låta. (Nu ska du inte låta din fantasi skena iväg åt det hållet!!).

Kyss från rynkig tjej med kärringljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0