Slutet var så nära-vi klarade oss!


Jordens undergång var här i förrgår, iaf skrev  Expressen det.
Man skulle försöka återskapa en mini Big Bang i Schweiz med
nån knepig maskin,The Large Hadron Collider!

Ja, ja vi lever ju iaf fortfarande och det är ju jävla skönt.

Jag är livrädd för Jehovas Vittnen.
När jag var liten knackade dom på vår dörr och sa att jorden skulle
gå under och om man var Jehovas Vittne skulle man komma till ett fint ställe tillsammans
med alla man håller av! Dom sa ett datum men tack och lov minns jag inte vilket.
Det var några veckor senare och genom att besöka oss gav dom oss
chansen att få vara tillsammans med alla vår kära efter jordens undergång.

Jag var helt skräckslagen men mamma försökte förklara för mig att det inte var på riktigt.
Jag väntade ut tiden till detta datum och var helt övertygad om att jag skulle dö, helt ensam
då mamma inte ville att vi skulle bli den där snubbens vittnen. Dumma mamma.
Jag satt vid en byrå under fönstret hela natten då jorden skulle gå under.
Rädd som fan och helt ensam. Vågade inte somna.
Givetvis somnade jag tillslut och till min stora glädje vaknade jag!
Men fan, jag blev så skrämd att jag i flera år var rädd för jordens undergång.
Allra helst vid millenieskiftet. Jag var rädd, rädd som farao men jag vaknade upp i ett nytt årtusende.
Rätt skoj faktiskt.
Existensiella frågor är KNASFARLIGA!
Vetenskapsmän kan nog ibland nete sig KNASFARLIGT när det publiceras artiklar!

Kram från tjej som är lite skraj för högre makter!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Är du säker på att du inte är på det där "fina" stället nu?

2008-09-12 @ 18:46:23
Postat av: Diana

Skulle ju kunna va så att jorden som vi känner den är det "fina" stället.

Eller du kanske syftar till att jag ibland lever i en egen liten värld? Ha, ha!!

2008-09-12 @ 19:27:28
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Eller så kan det vara att jag syftar på att du somnade och vaknade upp till samma värld som du var i innan du somnade. Är du säker på¨att det var samma värld du vaknade upp i??

2008-09-12 @ 21:10:01
Postat av: Diana

Ja du. Fan nu sätter du griller i huvudet på mig=)

2008-09-12 @ 23:42:52
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0