Som om det vore ovanligt....


Nä, fröken Diana är upprörd idag.
Och det över folks respektlöshet!

Jag är helt uppriktigt lessen över att vissa människor faktiskt kan ta sig friheten
att göra något utan att tänka efter hur den andra känner.
Inte bara att folk säger något utan att tänka, utan jag menar
att konkret utföra en handling som verkligen är över gränsen
och sen faktiskt inte reflektera hur den andra reagerar utan bara keep on going!

Så idag har jag fått lida av ångest för att någon bara totalt kört över mig
och det gör givetvis mig upprörd!

Suck, varför tänker inte människor, ibland verkar det som om huvudet stängs av!

Kram från tjej som inte vet om hon överreagerar eller om hon faktiskt har rätt att vara så upprörd av sakfrågan!


Kommentarer
Postat av: Anders

Någon som varit dum mot dig?Kram

2008-09-20 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0