Söteplöt!


Igår var min kära lillasyster ute på ett dagsäventyr.
Vettefan vad dom pysslade med hela dagen men
uppenbarligen hade dom skoj annars förmodar jag
att dom inte hade varit borta hela dan.

Det jag ska komma till är att hon ringde mig och berättade
att hon hade köpt en jättefin present till mig,
Vad då, undrade jag. Det får du se, svarade hon.

Jag hade lite tajt om tid så senare sa jag att jag kanske inte hann
komma ner till henne och hämtade den innan.
Jo, gör det. Du kommer vilja ha på den.
Så hade hon avslöjat att det var ett klädesplagg, senare avslöjade hon
även att det var en kofta.
Var och hämtade den innan jag skulle iväg.
Väldans fin kofta, blev jätteglad.
Och givetvis hade jag på den igår.
Fin som tusan, tack söta syster!

Puss från tjej som passar pussen till lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0