Suger balle!

Att vara utan internet.
Shit, jag har säckat ihop totalt under dagen, haft sjukt tråkigt.
Som sjukskriven kan jag inte vara utan internet.
Att det blir så katastrofalt över ett ickefungerande internet
tyder nog på att jag borde skaffa mig ett liv....eller
åtminstone en hobby!


Varit nere hos syster och snott med mig hennes dator och mobila
bredband hem.
Finns en kletig fläck i vänstra hörnet på skärmen,
kände att jag var tvungen att påpeka detta så hon inte skulle tro
att jag orsakat fläcken. Skickade ett sms om detta.
Fick svaret:

Jag tappade en banan där,trodde jag hade fått bort det.

Så jävla typiskt Linda att lyckas tappa en banan på skärmen,
på en bärbar dator!!

Tur jag åt hennes sista banan när jag var där!

Kyss från internetberoende Diana som tackar den som uppfann internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0