Tandkräm!


När jag var liten var inte jag överfjust i det faktum att jag var tvungen att gå till skolan.
En sak jag hade hört var att man fick feber av att äta tandkräm
så jag testade det knepet några gånger vilket gjort att jag idag avskyr eftersmaken av tandkräm
Det funkade inte utan resulterade bara i väldigt stark tandkrämsandedräkt.

Idag läste jag på internet att man kan dö av att äta tandkräm.
Väger man under 73 kilo kan räcker det med en halv eller tre fjärdedelar av en tub tandkräm för att dö
men tydligen är det en jävligt smärtsam död!

Fan vad sjukt att något alla, nästan alla, har hemma kan döda en.
Nu förstår jag varför det står att barn ska borsta tänderna under uppsikt.

Kram från tjej som borstar tänder med försiktigthet gällande mängden tandkräm!

Kommentarer
Postat av: Anders

Akta så inte FRA-motståndarna tvingar i dig en tub eller två av giftig tandkräm!

2008-09-18 @ 16:05:37
Postat av: Alice

Ha ha, hörde oxå när jag var liten att man får feber av att äta tandkräm.

Bäst jag gömmer tuben för mina barn!

2008-09-19 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0